اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

پیش بازی استقلال و ملوان هفته دوم لیگ برتر

این بازی از بازیهای هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می شود
 Image result for ‫بازی استقلال ملوان‬‎

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در هفته ی دوم لیگ برتر از ساعت 19:50 دقیقه ی روز جمعه 16 مردادماه در ورزشگاه آزادی میهمان تیم استقلال تهران است . آن چه در ذیل می خوانید پیش بازی این دو تیم است از نگاه خبرگزاری ها :     

استقلال - ملوان ؛ پسران آبی مقابل ژنرال !

خبرگزاری فارس _ هواداران ، بازیکنان و مربیان استقلال اصلاً تصور نمی کردند که در هفته ی دوم لیگ باید مقابل سرمربی سابق شان قرار بگیرند . اتفاقات قبل از بازی این مسابقه شاید به اندازه ی خود مسابقه مورد توجه ی رسانه ها و هواداران فوتبال قرار بگیرد . جایی که همه منتظرند تا ببینند سیدمهدی رحمتی چه برخوردی با امیر قلعه‌نویی خواهد داشت . پرویز مظلومی به بازیکنان استقلال دستور داده همه قبل از بازی به سمت قلعه نویی بروند و از او رخصت بگیرند . در زمینه ی فنی شاید روی کاغذ شانس استقلال برای برد بسیار بیشتر از ملوان باشد اما امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و به خوبی با ریزه کاری های فوتبال ایران آشناست . او توانست در هفته ی اول ذوب آهن ؛ قهرمان جام حذفی را شکست بدهد و اگر بتواند از استقلال هم امتیاز بگیرد بین هواداران ملوان محبوب تر خواهد شد البته او هنوز قراردادش را با ملوان در هیات فوتبال ثبت نکرده است و شاید اصلاً در این بازی هم روی نیمکت ملوان ننشیند و تیمش را از روی سکو هدایت کند . مظلومی که جانشین قلعه نویی شده و وعده ی پایان ناکامی آبی ها بعد از 2 سال را داده ، باید در اولین مسابقه ی خانگی مقابل تماشاگران استقلال قلعه نویی را شکست بدهد تا آبی پوشان با 6 امتیاز همچنان در صدر جدول باشند . 

 

 

 

استقلال - ملوان نبرد جذاب هفته ی دوم

خبرگزاری مهر _ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی روز جمعه برگزار خواهد شد که تقابل امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی یکی از جذابیت‌های این دیدار است . این دو البته پیش از این رودرروی هم ایستاده بودند .

 

رودررو شدن امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی به یکی از رودررویی های سنتی و جالب برای استقلالی‌ها تبدیل شده است . صرف نظر از کری‌های رایج و بازی‌های فوق العاده سنگین استقلال و ملوان که در هر حال معمولاً پرگل و جذاب هستند ، رو در رو شدن پرویز و امیر هم در نوع خودش بسیار جالب و دیدنی است .

 

این دو مربی دوباره پس از ماه‌ها رو در روی هم قرار خواهند گرفت و به این ترتیب بخش دیگری از تاریخ را برای استقلالی ها رقم خواهند زد . برد و باخت در این دیدار برای خود استقلالی‌ها جذابیت‌های بسیاری دارد ، چرا که کری بین هواداران امیر قلعه نویی با پرویز مظلومی با وجود گذشت یک هفته از لیگ برتر همچنان ادامه دارد و در فضای مجازی و محل تمرین این تیم اختلاف هایی در این مورد هست .

 

صرف نظر از اختلاف های هواداران و البته مصاحبه های طعنه دار این دو مربی علیه یکدیگر ، دیدارهای رو در روی این دو همیشه بسیار جذاب بوده و البته برخی جذاب تر . در سال اولی که مظلومی به استقلال آمده بود امیر قلعه نویی در سپاهان بود آن هم با ستاره‌های بسیار ، استقلال در نیمه ی اول و در ورزشگاه آزادی دو بر صفر جلو بود اما در اواسط نیمه ی دوم نتیجه را سه بر سه دید ، این بازی مهیج که نود هزار نفر را به ورزشگاه کشانده بود ، دست آخر با گل آرش برهانی 4 بر 3 به سود استقلال تمام شد .

 

جالب این جاست که در دیدار برگشت هم استقلال بازی را با تک گل آرش برهانی برد ، سال بعد دوباره غوغایی در آزادی بر پا بود ، این بار امیر قلعه نویی با تراکتور سازی به آزادی آمده بود و تراکتورسازی با نتیجه ی مهیج 3 بر 2 بازی را از استقلال برد اما در دیدار برگشت استقلال 2 بر صفر در یادگار امام بازی را برد تا هواداران تراکتورسازی صندلی‌ها را بکنند و به وسط زمین بیاندازند .

 

آخرین تقابل این دو به زمانی برمی گردد که پرویز مظلومی هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده داشت و امیر قلعه نویی هم سرمربی استقلال بود . این بازی در لیگ سیزدهم برگزار شد و با نتیجه ی تساوی یک بر یک به پایان رسید .

 

حالا به این برخورد‌های جالب اضافه کنید ، دیدار سنتی استقلال و ملوان را که استقلال بیشتر ملوان را برده اما نکته اینجاست که هم استقلال پرویز مظلومی و هم استقلال امیر قلعه‌نویی هر کدام یک بار از ملوان 4 گل دریافت کرده‌اند که در نوع خود بسیار جالب است . باید دید این دیدار با این نتایج مهیج استقلال و ملوان و البته مظلومی و قلعه‌نویی به کجا کشیده می‌شود ؟

 

بدون شک در این دیدار قش تماشاگران هم اهمیت زیادی دارد . باید دید در این دیدار سکوها برای چه کسی فریاد خواهد زد ؛ امیر قلعه نویی یا پرویز مظلومی ؟

 

 

 

استقلال تهران - ملوان انزلی

ایرنا _ بدون تردید هیجان انگیزترین دیدار هفته ی دوم لیگ برتر را استقلال و ملوان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد .


رویارویی امیر قلعه نویی پرافتخارترین مربی لیگ برتر که بارها برای استقلال افتخارافرینی کرد با پرویز مظلومی می تواند روزی فراموش نشدنی را برای فوتبال ایران رقم بزند .


نتایج نامناسب دو فصل گذشته ، قلعه نویی را از استقلال دور کرد و به ملوان فرستاد و حالا رقابت او با تیم سابق یک ترا‍ژدی جالب را رقم می زند .

 

 

 

استقلال تهران - ملوان بندرانزلی

خبرگزاری مهر _ تقابل امیرقلعهنویی با پرویز مظلومی ، سیدمهدی رحمتی ، استقلال و هواداران آبی‌پوشان تهرانی مهم ترین اتفاقات این بازی است که هم به جهت فنی و هم مسایل حاشیه‌یی حساسیت این بازی را بیشتر کرده است . قلعهنویی که در دو فصل گذشته نتوانست با استقلال قهرمانی و یا سهمیه ی آسیا را به دست آورد ، در پایان لیگ چهاردهم این تیم را ترک کرد تا پرویز مظلومی و سیدمهدی رحمتی به این تیم بازگردند .

 

این مربی پرافتخار که تا روزهای پایانی نقل و انتقالات نزدیک بود بدون تیم بماند ، ناگهان سر از ملوان درآورد و خیلی زود باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد . البته او به خاطر برخی مشکلات در مسابقه ی گذشته ی ملوان روی نیمکت این تیم ننشست و اگر مشکلاتش حل نشود ، ممکن است این اتفاق در بازی با استقلال هم تکرار شود .

 

اما از بعد فنی ، دو تیم برنده ی هفته ی نخست مقابل هم قرار می‌گیرند . استقلال که در مشهد سیاه‌جامگان را شکست داد ، میزبان ملوانی است که ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی را در خانه مغلوب کرد . تیم پیروز این بازی در صورتی که دربی اصفهان برنده نداشته باشد ، صدرنشین لیگ خواهد شد .

 

اگر قلعه‌نویی بتواند در این بازی باعث پیروزی تیمش شود ، از یک‌سو توان فنی‌اش را به رخ پرویز مظلومی می‌کشد و از سوی دیگر شاید جایگاهش را در بین هواداران استقلال از دست بدهد ، اما پرویز مظلومی با بردن ملوان ضمن شروع جذاب لیگ و صدرنشین کردن تیمش ، برای قلعه‌نویی و هوادارانش قدرت‌نمایی کرده و جایگاهش را در این تیم مستحکم‌تر می‌کند .

 

حال باید دید در این رقابت جذاب و دیدنی ، تیم تحت هدایت قلعه‌نویی با امتیاز زمین مسابقه را ترک می‌کند و یا مظلومی و تیمش شادی را به هواداران واقعی استقلال هدیه خواهند کرد .

 

 

استقلال تهران – ملوان بندرانزلی

قلعه‌نویی به استقلال رسید

باشگاه خبرنگاران _ حساس‌ترین بازی‌ هفته ی دوم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم فوتبال استقلال تهران و ملوان بندرانزلی ، روز جمعه ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود . قرعه‌کشی لیگ پانزدهم به صورتی است که آبی‌پوشان پایتخت باید در هفته ی دوم مقابل سرمربی سابق شان امیر قلعه‌نویی قرار بگیرند .

 

به هر حال همه منتظرند تا رویارویی مظلومی و رحمتی را با امیر قلعه‌نویی ببینند .

مهدی رحمتی به علت اختلافش با قلعه‌نویی استقلال را ترک کرده بود و با جدایی ژنرال ، به این تیم بازگشت . گفته می‌شود پرویز مظلومی به بازیکنان استقلال دستور داده که قبل از بازی با ملوان به سمت قلعه‌نویی بروند و از او اجازه بگیرند ، به هر حال باید دید رحمتی به سمت قلعه‌نویی می‌رود یا نه !

همچنین پرویز مظلومی که جانشین قلعه‌نویی در تیم استقلال شده ، قصد دارد قابلیتش را به ژنرال نشان دهد . در آن سوی میدان ، تیم فوتبال ملوان با هدایت قلعه‌نویی در هفته ی اول توانست ذوب‌آهن قهرمان جام حذفی را شکست دهد ،‌ این تیم قصد دارد با شناختی که ژنرال از تیم سابقش استقلال دارد ، بتواند با امتیاز تهران را ترک کند .

قلعه‌نویی هنوز قراردادش را با ملوان در هیات فوتبال ثبت نکرده است و شاید در این بازی هم روی نیمکت ملوان ننشیند و تیمش را از روی سکو هدایت کند . به هر حال باید دید قلعه‌نویی می‌تواند از تیم سابقش استقلال امتیاز بگیرد و در بین هواداران ملوان محبوب‌تر شود یا نه !

شاهین حاج‌بابایی به همراه تورج عیوض محمدی ، رحیم شاهین و سیدرضا مهدوی قضاوت این بازی را عهده دار هستند ، هدایت هاشمی هم ناظر این بازی است .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.