اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

تکرار بازی تراکتور و نفت، وزیر ورزش: با تکرار بازی تراکتورسازی و نفت موافقم

Image result for ‫گودرزی‬‎
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید اشتباه‌های داوری در بازی تراکتورسازی و نفت مسجل شده است. او همچنین گفت که با تکرار این بازی موافق است اما باید قوانین فیفا را هم در نظر گرفت. 
ادامه مطلب ...

آخرین اخبار بازی تراکتور و نفت: فغانی قربانی جدید تراکتورسازی و وزارت ورزش!

کشمکش ها بر سر بازی جنجالی ادامه دارد؛

پیمان طالبیان : تاکید مسؤولان دولتی برای رسیدگی به ماجرای جنجالی دیدار تراکتورسازی – نفت هرچند این امیدواری را برای هواداران پرشورتراکتور به وجود آورد که ,,,

به گزارش سرویس ورزشی میدان 72 ممکن است سرنوشت قهرمانی لیگ چهاردهم تغییر کند اما برابر قانون مورد تایید فیفا تغییر نتیجه دیدارهای هفته پایانی به هیچ وجه ممکن نیست و چنانچه تغییری در نتایج ثبت شده به وجود آید عواقب سنگینی در انتظار فوتبال ایران خواهد بود.

کارشناسان حقوقی و داوری فوتبال ایران پس از استماع سخنان تند وزیر ورزش و دیگر مسؤولان دولتی به اشکال مختلف برای مسؤولان دستگاه ورزش پیغام فرستادند که اگر کوچکترین تغییری در نتایج نهایی هفته سی ام رقابت های لیگ برتر اعمال شود کمترین اتفاقی که برای فوتبال ایران روی دهد تعلیق فعالیت های رسمی در رقابت های بین المللی خواهد بود از این رو بهتر است مسؤولان در اظهارنظرهای خود قدری تجدید نظر کنند.

هشدار کارشناسان و منتقدان هرچند به مذاق مدیران ارشد دولتی به ویژه سران دستگاه ورزش خوش نیامد اما به صورت نامحسوس از سوی آنها پذیرفته شد چون هیچ یک از دست اندرکاران دستگاه ورزش آماده پذیرش تبعات سخت این تصمیم نبودند از این رو حالا در تازه ترین تصمیمات گفته می شود قرار است برای آرام کردن فضای اعتراضی میان هواداران تراکتورسازی تبریز تیم داوری این مسابقه و ناظران اجرایی مورد توبیخ قرار گیرند.

در شرایطی که به گفته کارشناسان علیرضا فغانی کمترین نقش در اتفاقات اخیر را داشته است اما گفته می شود برخی مسؤولان دستگاه ورزش در نظر دارند وی را متهم شماره یک اتفاقات اخیر معرفی کنند و او را به دلیل تصمیمات اشتباه با محرومیت رو به رو کنند.

شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی که در جریان سفر وزیر ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال تیم پایتخت نشین را همراهی کرده است از محرومیت شش ساله علیرضا فغانی خبر داده و در این باره گفته است:« به زودی محرومیت داور خاطی دیدار اعلام خواهد شد.» این مقام تبریزی در ادامه ادعای خود آورده است اگر در قضاوت‌ تخلفی صورت بگیرد، محکومیت 2 تا 6 سال لحاظ خواهد شد. فغانی می‌توانست بازی را مدیریت کند تا این اتفاقات نیفتد!

پس از این اظهارنظر جنجالی و مقدمه چینی مسؤولان وزارت ورزش برای محرومیت احتمالی فغانی تعداد کثیری از جامعه داوری ضمن مخالفت با این تصمیم اعلام کرده اند این اتفاق قطعا با واکنش جدی مراجع بین المللی رو به رو خواهد شد.

یوونتوس قهرمان کوپا ایتالیا شد

بیانکونری دابل کرد


یوونتوس با پیروزی 2-1 مقابل لاتزیو در وقت های اضافی، فاتح رقابت های جام حذفی ایتالیا شد.


 شاگردان مکس آلگری که هفته گذشته قهرمان سری A شده بود، امشب با پیروزی مقابل لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی رم، دومین جام این فصل را هم بالای سر برد.
دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که لاتزیو به گل رسید. ‏
ضربه آزاد دانیلو کاتالدی، با ضربه سر دیدنی رادو که از بین پیرلو و پوگبا به توپ رسیده بود، لاتزیو را ‏پیش انداخت.‏
اما این برتری تنها 7 دقیقه پایدار بود و شاگردان مکس آلگری خیلی زود به گل تساوی رسیدند. این بار ‏نوبت یوونتوسی ها بود که از موقعیت به دست آمده روی ضربه آزاد استفاده کنند. ارسال پیرلو به تیر ‏دوم، با ضربه سر پاتریس اورا، به جورجیو کیه لینی رسید و او هم با یک ضربه به موقع، دروازه حریف ‏را باز کرد.‏
بعد از این گل باز هم برتری یوونتوسی ها در مالکیت توپ ادامه پیدا کرد و در مقابل لاتزیو به دنبال ‏رسیدن به گل در ضدحملات بود اما تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بیشتر بی نتیجه بود و این نیمه ‏با تساوی 1-1 به پایان رسید. ‏
در نیمه دوم لاتزیو نمایش بهتری داشت و بیشتر از حریف صاحب توپ و موقعیت بود. البته یوونتوسی ها ‏هم این فرصت را داشتند که به گل برتری برسند اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی به وقت ‏های اضافه کشیده شد.‏
تیم میزبان می توانست در دقیقه 94 به گل برتری برسد اما ضربه تماشایی جورجووویچ بعد از برخورد ‏به هر دو تیم عمودی دروازه یووه، بار دیگر به زمین برگشت.‏
در مقابل، این یوونتوس بود که در دقیقه 97، سرانجام به گل دوم رسید. حرکت خوب ته وز و ماتری، ‏باعث به هم ریختگی مدافعان لاتزیو شد و سرانجام ضربه به موقع ماتری، دروازه لاتزیو را برای بار دوم ‏باز کرد.‏
در دقایق باقی مانده، شاگردان پیولی تلاش زیادی برای رسیدن به گل تساوی و رساندن بازی به ضربات پنالتی کردند اما این تلاش بی نتیجه بود و یوونتوس فاتح کوپا ایتالیا شد.

منشاء حوادث ورزشگاه تبریز شناسایی شد

 
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از پیگیری جدی حوادث تبریز خبر داد و گفت: به مستندات خوبی در این زمینه دست یافته‌ایم و با عوامل این حادثه برخورد خواهیم کرد.
 
علی اکبر محمدزاده در گفتگو با ایلنا، ضمن اعلام این خبر افزود: بر اساس تحقیقات و پیگیری های انجام شده منشاء اصلی این ماجرا، یکی از افراد باشگاه تراکتورسازی تبریز بوده که عدد دو را با دست به مربی این تیم نشان داده و البته با توجه به اختلال در شبکه مخابراتی به دلیل حضور 100 هزار تماشاگر، برخی تماشاگرنماها نیز بی نظمی هایی را ایجاد کرده اند.
 
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با اشاره به مسائل پیش آمده در آخرین دیدار لیگ برتر در تبریز گفت: این حوادث قطعا به طور جدی مورد تحقیق و تفحص قرار خواهد گرفت، زیرا نمی خواهیم بهانه ای به دست برخی افراد برای ایجاد تفرقه در جامعه و اهالی فوتبال بدهیم.
 
وی با اشاره به درگیری بازیکنان پس از دربی تهران، این موضوع را مرتبط با کمیته انضباطی دانست و گفت: بر اساس آیین نامه، حوادثی که در داخل محدوده زمین رخ می‌دهد، در چارچوب فعالیت های کمیته انضباطی است و کمیته اخلاق مسائل پیش آمده در خارج از محدوده زمین را مورد بررسی قرار می دهد.
 
محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود از انتخاب بهترین بازیکن و تیم اخلاق خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم با بررسی برخی معیارها نظیر کارت های زرد و قرمز، رعایت بازی جوانمردانه، احترام به رقیب و رفتارهای اخلاقی بهترین بازیکن و تیم اخلاق در لیگ چهاردهم را تا هفته آینده معرفی کنیم.

تیتر و عناوین روزنامه های ورزشی 31 اردیبهشت 1394 پنجشنبه

پیشخوان تیتر و عناوین روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه 31 اردیبهشت ۱۳۹۳

روزنامه های ورزشی 31 اردیبهشت 94،روزنامه های ورزشی بیست و نه اردیبهشت 94، اخبار ورزشی، روزنامه ابرار ورزشی 31 اردیبهشت 94، صفحه اول روزنامه های 1394/02/31، روزنامه خبر ورزشی 31 اردیبهشت 94، روزنامه نود 31 اردیبهشت 94، روزنامه ایران ورزشی 31 اردیبهشت 94، روزنامه استقلال 31 اردیبهشت 94، روزنامه پیروزی 31 اردیبهشت 94، روزنامه هدف 31 اردیبهشت، روزنامه ایران ورزشی 31 اردیبهشت 1394 پنجشنبه

  

ادامه مطلب ...

قلعه نویی رفتنی شد

با توجه به اظهارنظر عضو هیات مدیره


در پایان جلسه‌ای که امروز اعضای هیات مدیره استقلال برگزار کردند، پندار توفیقی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سابقه مربیان پیشنهادی برای هدایت استقلال مورد بررسی قرار می‌گیرد!


به گزارش "ورزش سه"، این جمله عضو هیات مدیره استقلال را می‌توان به معنای پایان کار قلعه‌نویی در استقلال قلمداد کرد.
 
ادامه مطلب ...

قضاوت فغانی در دیدار تراکتور و تفت

د خبر: 1241236/2  زمان: 15:00 1394/02/28  بازدید: 87,948

وزیر ورزش:

کارشناسان مشغول بررسی قضاوت فغانی هستند

وزیر ورزش در خصوص اتفاقات بازی تراکتورسازی و نفت گفت: این موضوع سوءتفاهمی است که گروه‌های کارشناسی در حال بررسی آن هستند و به زودی روشن می‌شود؛ البته در این سوءتفاهمات مسائل حاشیه‌ای نیز اضافه شده است.


به گزارش "ورزش سه"، محمود گودرزی ظهر امروز در بدو ورود به فرودگاه گرگان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گزارشات متعددی داده شده و ۳ گزارش از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و وزارت ورزش در دولت ارائه شده است که هر ۳ منطبق بر هم هستند و نشان می‌دهد که مسائل به آن صورتی که مطرح می‌کنند و با این شدت نبوده است.
 
ادامه مطلب ...

قهرمانی تیم تکواندو در جهان : تیم ملی تکواندوی ایران قهرمان جهان شد


مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان – روسیه



تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای دومین بار با شایستگی قهرمان جهان شد و اینبار در کشور روسیه کاپ قهرمانی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی جهان را بالای سر برد.


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پرونده بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، پس از 7 روز پیکار 875 تکواندوکار از 144 کشور دقایقی پیش در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک روسیه بسته شد و تیم ملی تکواندوی کشورمان در بخش مردان با 3 مدال طلا (عاشورزاده، حجی زواره و خدابخشی) و یک برنز (یعقوبی) و با 65 امتیاز بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
 
ادامه مطلب ...