اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال ،عنایتی: یکی، دو روز دیگر تکلیفم روشن می‌شود


مهاجم استقلال گفت: پس از مذاکراتی که امروز با مظلومی داشتم تکلیف ماندن یا رفتن از استقلال یکی، دو روز دیگر مشخص می‌شود.


به گزارش فارس، رضا عنایتی پس از پایان جلسه‌ای که امروز با پرویز مظلومی داشت، در این خصوص گفت: در این مورد قرار شد یکی، دو روز دیگر تصمیم‌گیری لازم را به عمل بیاورم و در آن زمان مشخص می‌شود که در استقلال می‌مانم یا خیر؟ اما ماندن یا رفتن را به عهده خودم گذاشتند و من باید در این مورد تصمیم‌گیری کنم.
  
وی در پاسخ به این سؤال که آیا در مورد حضورش در ترکیب اصلی استقلال صحبت به عمل آمد یا خیر گفت: اصلاً در این مورد صحبت نکردیم. حرف‌هایی با پرویز مظلومی زدیم و تا یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص می‌شود هر چند که این موضوع را به عهده خودم گذاشتند.

عنایتی در مورد اینکه آیا در استقلال خواهید ماند یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم باز هم باید ببینیم چه می‌شود هر چند که پیشنهاداتی که دارم در این خصوص تأثیرگذار نخواهد بود.

مهاجم فصل گذشته استقلال افزود: برگشتم تا بعد از 5 سال با پیراهن استقلال خداحافظی کنم و باید صبر کرد تا ببینیم شرایط چه می‌شود دوست دارم جایی که بازی می‌کنم محیط خوبی باشد و اینکه شرایط دو پهلو باشد و بخواهم بالاجبار در تیمی باشم خودم هم دوست ندارم.

وی در مورد اینکه تکلیف طلبش از استقلال چه شد گفت: فکر می‌کنم با ظهور امام زمان طلبم را بگیرم اما اگر بخواهد اتفاقی بیفتد باید ابتدا تسویه حساب شده و سپس قرارداد جدید امضا شود.

عنایتی در مورد اینکه از پدیده پیشنهاد دارد نیز یادآور شد: 4، 5 پیشنهاد دارم و نگران نیستم نگرانی من خداحافظی با پیراهن استقلال بود که اگر این اتفاق نیفتد با یک تیم دیگر از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.