اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

سردار آزمون: تیم امید یا بزرگسالان برایم فرقی ندارد

سرباز تیمهای ملی هستم


بحث درباره سردار آزمون و علیرضا جهانبخش و حضورشان در تیم المپیک یا تیم ملی داغ است. سردار آزمون اما تصمیم را به مسئولان واگذار کرده است.


این روزها خیلی ها دوست دارند نظر سردار آزمون و علیرضا جهانبخش را در مورد حضور در تیم ملی یا تیم المپیک بدانند. این دو استعداد جوان به سوژه ای برای دعوای مسئولان تیم ملی و تیم المپیک بدل شده اند. سردار آزمون در گفتگو با خبرنگار " ورزش سه " در این باره می گوید:« من نمی دانم چرا اینقدر به این مساله پرداخته می شود. ما دو بازیکنی هستیم که به خاطر سن مان می توانیم برای تیم المپیک هم بازی کنیم. پس اگر تشخیص داده شود که برای تیم المپیک بازی کنیم، با جان و دل به اردوی این تیم می رویم و سایر بازیکنان را همراهی می کنیم. اگر هم تصمیم بر این بود که با تیم ملی بزرگسالان باشیم.، باز هم اطاعت می کنیم و به نظرات مسئولان احترام می گذاریم.»
  
صحبت سردار در مورد اینکه حضور در تیم ملی بزرگسالان به آینده او کمک بیشتری می کند، انتقاد پیشکسوتان را به همراه داشته.خیلی ها علیه او موضع گرفته اند و صحبتهایی درباره این مهاجم جوان انجام داده اند. او در این مورد می گوید:« نمی دانم چرا از این حرف من برداشت دیگری شده است. من گفتم که برایم فرقی ندارد در تیم المپیک باشم یا تیم ملی. مهم منافع ملی است و اینکه مسئولان چه تصمیمی می گیرند. من به عنوان بازیکنی که این فوتبال و این مردم رویش سرمایه گذاری کرده اند، باید به زمین بروم و برای تیمهای ملی کشورم بازی کنم. حالا تیم المپیک یا بزرگسالان، هیچ تفاوتی نمی کند. من ایرانی ام و باید تمام تلاشم را برای موفقیت فوتبال کشورم انجام بدهم. همانطور که الان در روسیه به عنوان نماینده ایران ، هدفم سربلندی کشورم است، در رده ملی هم هدفی جز این ندارم. اگر پیشکسوتان محترم هم از این موضوع برداشت دیگری کردند ، از همه آنها عذرخواهی می کنم و دستشان را می بوسم.»

سردار آزمون در ادامه می گوید:« همه چیز را به فدراسیون فوتبال واگذار می کنم. اگر آنها بگویند که به تیم المپیک بروم، با تمام قوا در اردو حاضر می شوم و سنگ تمام می گذارم. سرم را هم برای تیبم المپیک می دهم. شک نکنید که موفقیت تیمهای ملی آرزوی من است. پس بزرگسالان و المپیک فرقی ندارد. من از فوتبال در رده های پایه بالا آمدم و هر کمکی که از دستم بر بیاید برای کشورم انجام می دهم.»

آزمون دیروز اولین بازی اش را برای روستوف، مقابل لکوموتیو مسکو انجام داد. او در مورد این بازی می گوید:« چون در تمرینات نیم فصل حضور نداشتم و تازه به تیم اضافه شده بودم، از ابتدا بازی نکردم. بازی سختی بود ، لکوموتیو هم از تیمهای مطرح و قدرتمند روسیه به حساب می آید. ما می توانستیم حد اقل مساوی بگیریم اما شانس با ما یار نبود تا این بازی را با شکست به پایان برسانیم. البته به بازی های آینده امیدواریم تا با برد ، به شرایطمان در جدول سر و سامان بدهیم و از منطقه خطر جدا شویم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.