اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

علاقه همسر جرارد برای حضور در آمریکا

همسر جرارد

همسر "جرارد" آمادگی و اشتیاق خود را برای حضور در آمریکا اعلام کرده است.
سه ماه تا زمان خداحافظی "استیون جرارد"(Steven Gerrard) از لیورپول زمان باقی مانده است، اما همسر او به این موضوع فکر می کند که آنها تابستان امسال در لس آنجلس بمانند.

کاپیتان لیورپول زمانی که قراردادش با این تیم تمام شود می تواند در گالکسی حضور یابد اما همسرش نیز آمادگی و اشتیاق خود را برای حضور در آمریکا اعلام کرده است.
  
"آلکس"(Alex Curran) که مدلی 32 ساله است علاقه دارد همسرش بیشتر از 18 ماهِ قراردادش در لس آنجلس بماند.


"الکس" در مصاحبه با "ساندی میرور" گفته است: «من اینجا را دوست دارم. او یک قرارداد 18 ماهه دارد اما من امیدوارم این زمان تمدید شود زیرا اینجا واقعاً عالی است».

وی افزوده است: «من دوست دارم مدت بیشتری در اینجا بمانم. لس آنجلس با لیورپول خیلی فرق می کند و من فکر می کنم ما اینجا واقعاً خوشحال هستیم».


تعهدات "جرارد" به لیورپول حضور او در لس آنجلس را دشوار ساخته است اما به نظر می رسد او تمایل دارد به این شهر برود و ادامه دوران بازی اش را در آنجا سپری کند.


"الکس" می گوید: «"استیون" سعی می کند اینجا بیاید. او قبلاً اینجا نبوده است بنابراین هم اکنون زمان مناسبی است. ما در بورلی هیلز زندگی خواهیم کرد اما پیدا کردن خانه مناسب واقعاً سخت است».

همسر "جرارد" ادامه داد: «خانه های اینجا بسیار زیبا هستند، من امیدوارم بتوانم یک خانه زیبا و مناسب پیدا کنم».



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
www.seemorgh.com/sport

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.