اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

یک چهارم پایانی جام ملت های آسیا/ازبکستان- کره جنوبی؛ تقابل دو تیم که دیر به ترکیب ثابت رسیدند

یک چهارم پایانی جام ملت های آسیا/ازبکستان- کره جنوبی؛ تقابل دو تیم که دیر به ترکیب ثابت رسیدند

 دو تیم ازبکستان و کره جنوبی در خلال جام ملت های 2015، به مرور ترکیب ثابت خود را شناختند و به نظر می رسد که هر دو با روش 1-3-2-4 مقابل هم، صف آرایی کنند.

 به گزارش کاپ، دو تیم ازبکستان و کره جنوبی در حالی در دور یک چهارم نهایی جام ملت ها مقابل هم قرار می گیرند که کمتر از دو سال قبل، این تیم ها در مرحله انتخابی جام جهانی برابر هم قرار گرفتند. در این تقابل، کره جنوبی در خانه به برتری(1-0) دست یافت و مسابقه دو تیم در ازبکستان(2-2) خاتمه یافت.

بر اساس این گزارش، کره جنوبی برای اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت ها رودر روی تیمی به جز ایران قرار می گیرد. تقابل ازبکستان و کره، تکرار مسابقه رده بندی جام ملت های 2011 نیز به شمار می آید. مسابقه ای که طی 40 دقیقه ابتدایی با سه گل جا- چئول کو(18)، دونگ- وون جی( 28 و 39) به سود کره شد. هرچند ازبک ها به بازی بازگشتند و تا دقیقه 53 دو بار دروازه رقیب خود را باز کردند، اما در به ثمر رساندن گل تساوی ناکام ماندند و عنوان سوم جام ملت ها را به کره واگذار کردند. 

 

حالا دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که کره ای ها برای نخستین بار در مرحله گروهی به 9 امتیاز کامل دست یافته اند. آن ها جام ملت ها را با سیستم 1-3-2-4 مقابل عمان آغاز کردند و وقتی برابر کویت قرار گرفتند، روش خود را به 3-3-4 تغییر دادند؛ تغییر تاکتیکی که با توجه به بازی مستقیم کویتی ها و سیستم 3-3-4 آنان طبیعی به نظر می رسید. اولی اشتیلیکه در سومین مسابقه برابر روش 3-3-4 استرالیا ( که بر خلاف کویت به بازیکنان کناری متکی بود) مجددا به روش 1-3-2-4 روی آورد و به نظر می رسد که در مرحله یک چهارم نهایی مقابل ازبکستان هم از همین سیستم استفاده کند.

از نکات قابل توجه در بازی کره، تغییر در بازیکنان ثابت تیم در سه بازی بود؛ امری که نشان داد اشتیلیکه در دو بازی نخست به ترکیب ایده آل خود دست نیافته است. مربی آلمانی برابر عمان از یونگ- جو و سو- هیون در قلب دفاع استفاده کرد و  چانگ- سو و جین- سو را در دو سمت راست و چپ آن ها قرار داد. در بازی دوم یونگ- گوو و هیونگ سون را در قلب دفاع قرار داد و چادو-ری را  جایگزین چانگ- سو کرد.

در دیدار برابر استرالیا هم یونگ- گوون و تائه- هوی در میانه خط دفاعی جای گرفتند. قرار گرفتن چانگ-سو و جین- سو در سمت  چپ و راست خط دفاعی ثابت کرد که اشتیلیکه هنوز به ایده آل های دفاعی خود دست نیافته است.

در سایر بخش های میدان هم کره از ترکیبی ثابت بهره نبرد. به نظر می رسد دو هافبک دفاعی تیم برابر ازبکستان سونگ- یئونگ و جو- هو باشند. اما مربی آلمانی در بازی با عمان از چونگ- یونگ و هیونگ- مین به عنوان دو بازیکن کناری تیم استفاده کرد و در بازی با استرالیا این دو بازیکن جای خود را به کیون- هو و کیو- وون دادند.

اما ازبکستان در هر سه بازی مرحله گروهی با روش 1-3-2-4 پای به میدان گذاشت. میرجلال کاسیموف در دو بازی نخست یک ترکیب ثابت را به میدان فرستاد. ایگناتی نستروف مثل همیشه دروازه بان ثابت تیم بود و چهار دفاع تیم عبارت بودند از: شورآخمدوف، مولاجانوف، ایسمایلوف، دنیسوف.دو هافبک دفاعی تیم کاپادزه و حیدروف بودند و جلوتر از آن ها تورسونوف، احمداف و جپاروف حضور داشتند.ایگور سرگیف هم به عنوان نوک حمله فعالیت می کرد.

اما پس از شکست مقابل ازبکستان، چند تغییر در این ترکیب اجتناب ناپذیر بود. بدین ترتیب که در دفاع راست موخمدیف جوان جایگزین شورآخمدوف باتجربه شد. اما در میانه میدان که نیاز به تجربه بیشتری بود،  اودیل احمداوف باتجربه جانشین کاپادزه شد. چهارم مهره تهاجمی تیم نیز همگی تغییر کردند. سردور رشیدوف 24 ساله و جمشید اسکندراوف 23 ساله در کنار جسور حسنوف 31 ساله پشت سر بهودیر نسیموف 28 ساله قرار گرفتند. تغییراتی که موجب برد و صعود ازبک ها شد و با توجه به دوگل رشیدوف به عربستان، به نظر می رسد این بازیکن از جمله مهره های ثابت ازبکستان برابر کره جنوبی باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.