اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

ساعی: 2 ـ صفر قطر را می‌بریم

هادی ساعی ملی‌پوش سابق تیم‌ملی تکواندو معتقد است که اگر ایران برای قهرمانی به جام ملت های آسیا رفته باید به همه تیم ها به یک چشم نگاه کند و فقط با پیروزی از زمین بیرون بیاید.


ساعی   گفت: من بازی تیم‌ملی برابر بحرین را به صورت کامل ندیدم، امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند. بعد از بازی های خوبی که تیم‌ملی در جام‌جهانی انجام داد نباید هیچ کدام از رقبای او در بازی های آسیایی بتوانند برایش مشکل ساز شوند و تیم ما باید از پس همه آنها بربیاید.
  

او ادامه داد: اگر ما می‌ خواهیم قهرمان شویم اصلا نباید به اما و اگرها کار داشته باشیم که اگر آنها با هم مساوی کنند یا خدا کند این تیم آن تیم را ببرد. باید به همه تیم های حاضر در جام ملت های آسیا به یک چشم نگاه کنیم یعنی اینکه همه تیم ها را شکست دهیم تا قهرمان شویم و همه خوب ها را هم ببریم و منتظر اتفاق و شانس هم نباشیم چون همه تیم های حاضر در این تورنمنت رقیب ما هستند هیچ کس برای باخت به زمین نمی‌ آید و هیچ بازی ای ساده نخواهد بود.

ساعی افزود: به عقیده من خیلی از وقت ها همین جوان هایی که حالا آقای کی‌روش از آنها بازی گرفته کارهایی می‌ کنند که از عهده یک بازیکن باتجربه برنمی آید چون جوان های تیم‌ملی انگیزه دارند که بتوانند خودشان را به مربی ثابت کنند. اعتماد کردن به جوان ها خیلی خوب است اما در کنارش بد نیست که از باتجربه ها هم استفاده شود.

وی در پایان افزود: من برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت دارم خیلی امیدوار هستم که ما بتوانیم در جام ملت های آسیا قهرمان شویم و فکر می‌ کنم بچه ها پتانسیل و ابزار لازم را دارند، مربی خوبی هم مثل آقای کی‌روش روی نیمکت است. فکر می‌ کنم که قطر را با حساب 2 ـ صفر مثل بازی با بحرین شکست دهیم گل ها را هم نمی‌ دانم چه کسی می‌ زند اما هر کس گل بزند برای موفقیت تیم‌ملی ایران است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.