اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

مکانی: هر بازی در پرسپولیس به 5 بازی می‌ارزد

 

مکانی: هر بازی در پرسپولیس به 5 بازی می‌ارزد


سوشا مکانی که فقط در جام‌حذفی برای پرسپولیس بازی کرده، در خطر از دست دادن تیم‌ملی است. عملکرد خوب بیرانوند در هفته های گذشته باعث شده که حالا او رقیب جدی برای سوشا مکانی برای حضور در تیم‌ملی باشد.

 مکانی به "ورزش سه" گفت که صددرصد به تیم‌ملی دعوت خواهد شد چون سرمربی تیم‌ملی بازیکنان را در شرایطی می‌ بیند که شاید خیلی ها توان دیدن آن را نداشته باشند.

از اول این شرایط را می‌ دانستم
از اول هم می‌ دانستم که وقتی به پرسپولیس می‌ آیم باید با دروازه‌بان بزرگی مثل نیلسون رقابت کنم. در پرسپولیس هر کسی کار خودش را انجام می‌ دهد. من هم تلاش خودم را می‌ کنم و فکر می‌ کنم از نظر آمادگی در بهترین دوران زندگی ام هستم. فکر می‌ کنم در تیم بزرگی مثل پرسپولیس اینکه کسی بتواند خودش را ثابت کند، کار بسیار سختی است.

اهل ریسک هستم
من از اول که به عنوان دروازه‌بان فعالیتم را شروع کردم اهل ریسک بودم، حالا هم از انتخاب پرسپولیس کاملا راضی هستم. در اینجا یک مساله مهم وجود دارد، یک عملکرد خوب می‌ تواند تو را خیلی زود بالا ببرد و یک اشتباه هم می‌ تواند از دید رسانه ها حسابی بزرگ شود. به همین دلیل هم هست که می‌ گویم من ریسک کردم به پرسپولیس آمدم و حالا هم اصلا پشیمان نیستم.

یک بازی در پرسپولیس مثل 5 بازی در تیم های دیگر است
مطمئن باشید که پرسپولیس شرایطش با بقیه تیم ها فرق دارد. یک بازی در پرسپولیس به اندازه 5 بازی در تیم های دیگر می‌ ارزد چون در اینجا همه تو را می‌ بینند و در مورد عملکردت نظر می‌ دهند. به همین دلیل من فکر می‌ کنم بازی در پرسپولیس یک امتیاز مثبت برای یک بازیکن است. خودم فکر می‌ کنم که بازی کردن در این تیم که به جرات پرطرفدارترین تیم آسیا است، می‌ تواند به من کمک کند.

سرمربی تیم‌ملی چیزهایی را می‌ بیند که خیلی ها نمی‌ بینند
برای من مهم نیست که خیلی ها می‌ گویند که چون من در چند بازی ذخیره بوده ام دیگر شانسی برای حضور در تیم‌ملی ندارم. من کار خودم را انجام می‌ دهم و به حرف بقیه کاری ندارم. خوبی سرمربی تیم‌ملی این است که خیلی چیزها را می‌ بیند که شاید خیلی ها آن را نمی‌ بینند. من فکر می‌ کنم کارلوس کی‌روش به من اعتقاد دارد و همین برای من کافی است.

من فقط به سرمربی پرسپولیس جواب می‌ دهم
حمید درخشان حرف خیلی قشنگی می‌ زند، او می گوید وقتی در یک استادیوم هزارنفر تو را قبول دارند، طبیعی است که 200 نفر هم انتقاد کند. من هم همین که درخشان از عملکردم در بازی با ذوب‌آهن راضی بود برایم کافی است. حالا اینکه بقیه درباره من چه می‌ گویند اهمیتی ندارد. من نمی‌ توانم بنشیم و با تک تک کسانی که در مورد من نظر می‌ دهند صحبت کنم و به آنها جواب پس بدهم.

صددرصد به تیم‌ملی دعوت می‌شوم
حدس نمی‌ زنم، صددرصد اطمینان دارم که به تیم‌ملی دعوت می‌ شوم. من همیشه تلاش کرده ام و خدا هم همیشه کمکم کرده است به همین دلیل می‌ گویم که شک ندارم که به تیم‌ملی دعوت می‌ شوم.

کارشناسان در خانه نشسته اند و نظر می‌ دهند
هیچ وقت از انتقاد ناراحت نمی‌ شوم ولی متاسفانه عده ای در خانه نشسته اند، نسکافه می‌ خورند، پایشان روی پایشان است و در مورد آدم ها نظر می‌ دهند. آنها باید بدانند که شرایط بازی کردن در زمین خیلی سخت است و باید کمی کارشناسی تر حرف بزنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.