اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

فال روز سه شنبه 17 فروردین ماه | فال روزانه 1395 | فال 17 فروردین ماه


فال روز سه شنبه ۱۷ هفدهم فروردین ۹۵

فال روز یکشنبه 1 شهریور ۹۴

فال روز سه شنبه هفدهم اسفند ماه ۹۵

فروردین
به نظر می رسد که همه چیز این قدر با سرعت اتفاق می افتد که شما حتی فرصت ندارید فکر کنید که چه کاری قرار است انجام دهید. به سختی می توانید حرف های تان با دیگری را کامل کنید یا کاری را به اتمام برسانید، زیرا ناگهان چیز جدید و کاملاً متفاوتی اتفاق می افتد. خوشبختانه استاد تصمیم گیری در لحظه هستید و می توانید خیلی سریع واکنش نشان دهید. امروز به نقشه و برنامه ریزی خاصی نیاز ندارید و همیشه می توانید بعداً تغییرات لازم را در آن ها اعمال کنید. به خودتان اجازه ی بودن و زندگی در لحظه را بدهید.

 

   

اردیبهشت
برای این که در یک رویداد گروهی شرکت نکنید مقاومت می کنید، زیرا نمی خواهید احساس کنترلی را که دارید از دست بدهید. می توانید آن قدر انرژی ذخیره کنید که دیگر هیچ چیز روی شما تاثیر نگذارد، اما ممکن است که دیگران فکر کنند کمی تنبل و کسالت آور هستید، زیرا نمی توانند اشتیاق شما را ببینند و حس کنند. اما بهتر است بیشتر فعالیت های امروزتان را به دنیای غیر مادی و خیالات محدود کنید و این اصلاً به معنی اتلاف وقت نیست، زیرا رویاهای امروزتان می توانند واقعیت های فردا باشند.

 

 

خرداد
ممکن است به خاطر آن چه پیش روی تان قرار گرفته کاملاً شگفت زده شوید، اما چیزی وجود دارد که هم زمان شما را به گذشته وصل می کند. ممکن است آینده حتی از همین لحظه ای که در آن هستید واقعی تر به نظر برسد. متأسفانه اجرای نقشه هایی که دارید دشوارتر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. به جای این که سعی کنید تا همه ی متغیرها را مدیریت کنید، یک راهکار اساسی پیدا کنید و برای مدتی کنترل جزییات را کنار بگذارید. بر امواج سوار شوید و مقاومت نکنید، زیرا سازنده تر است و بدانید که جنگیدن برای حفظ وضعیت فعلی به نفع شما نیست.

 

 

تیر
ممکن است امروز احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید، به ویژه اگر دوستان تان از شما انتظار داشته باشند که با آن ها کار گروهی انجام دهید، اما شما دوست داشته باشید که در عوض کمی استراحت کنید. حتی اگر بیشتر روز را در خانه سپری کنید، باز هم نمی توانید ذهن تان را بر اوضاع نا آرامی که در محل کار یا اطراف تان وجو دارد ببندید. خوشبختانه لزومی ندارد که بخواهید برای از بین بردن این فشار خیلی سریع دست به کار شوید. در عوض بگذارید که احساسات تان بالا و پایین شوند و تا زمانی که ناراحتی ها و فشارها فروکش نکرده اند هر گونه تصمیم گیری را به تعویق بیندازید.
مرداد
بیان احساسات تان دشوار به نظر می رسد. حتی اگر سعی کنید تا آن چه را در ذهن تان می گذرد با دیگران در میان بگذارید، زبان قادر به بیان احساساتی که تجربه می کنید نیست. ممکن است خشم حاصل از یک زخم احساسی قدیمی سر باز کند، اما نمی توانید به مدت طولانی در این فضای منفی باقی بمانید، زیرا فرصت هایی را که در پیش رو انتظارتان را می کشند می بینید. به جای این که درباره ی مشکل تان صحبت کنید، سعی کنید تا قدم به قدم زندگی تان را بهبود ببخشید. عمل کردن گویا تر از حرف زدن است.

 

 

شهریور
معمولاً اولویت اول تان این است که به حقایق اطراف تان نظم و ترتیبی بدهید و دوست ندارید که احساس تان نسبت به یک وضعیت پیچیده را بررسی و کنکاش کنید. می توانید از محدودیت های احساسی گذشته عبور کنید و به نقطه ی جدیدی پا بگذارید، زیرا تصمیم دارید که کارهای سخت و شدیدی را تجربه کنید. ممکن است دوستان تان به خاطر رفتارهای ناگهانی شما شگفت زده شوند، زیرا قبلاً با احتیاط بیشتری عمل می کردید. خواسته های تان را اعلام کنید و از این که از سوی دوستان تان مورد قضاوت قرار بگیرید ترس نداشته باشید. اجازه ندهید که این فرصت ویژه برای ایجاد تغییرات مثبت از دست تان برود.

 

 

مهر
برای بهتر کردن روابط تان باید بیشتر تلاش کنید، زیرا کنترل افکار و احساسات تان دشوار شده است. اما به هر حال هوشمندانه ترین راهکار این است که درهای ارتباط را به روی همه باز کنید. مراقب باشید؛ اگر عادت دارید که به بطالت وقت بگذرانید، ممکن است با کسی که فکر می کند باید طور دیگری عمل کنید مشاجره کنید. اما خیلی نگران انتظارات دیگران نباشید. هر کاری که از دست تان برمی آید انجام دهید تا انرژی خود را هم چنان در جریان نگه دارید. اما در عین حال مراقب خودتان هم باشید، یعنی حتی اگر لازم است اصلاً دست به هیچ کاری نزنید.

 

 

آبان
امروز تمایل دارید که آزادانه به بیان احساسات تان بپردازید، زیرا اصلاً نگران دریافت واکنش های شدید از سوی دیگران نیستید. اگر این کار را فقط برای شگفت زده کردن دیگران انجام می دهید ممکن است تعجب کنید، زیرا احتمال دارد که دیگران به راحتی احساسات شما را بپذیرند. اما آشکار کردن این ویژگی عجیب تان اشکالی ندارد، زیرا کاملاً متوجه هستید که چه کارهایی باید انجام بگیرند. وقتی به اندازه ی کافی کارآیی دارید و موثر هستید اشکالی ندارد که کمی هم عجیب و غریب باشید.

 

 

آذر
امروز ممکن است بسیار مشتاق به نظر برسید، زیرا تقریباً همه ی کارها را از صمیم قلب تان انجام می دهید. دیگران به سختی می توانند با شما کنار بیایند، زیرا مدام این طرف و آن طرف می روید تا تعهداتی را که دارید به انجام برسانید. با این که امروز در چرخش خلاقانه ای به سر می برید، اما ممکن است هنوز خودتان فکر کنید که دارید زمان را از دست می دهید. به خاطر داشته باشید که دیگران باید طبق برنامه پیش بروند، ولی شما می توانید کمتر به زمان بندی ها توجه کنید. کمی حساسیت در نهایت باعث به وجود آمدن هارمونی و تعادل می شود.

 

 

دی
امروز فرصت استراحتی را که نیاز دارید به شما می دهند، اما هنوز هم نمی توانید به راحتی کنار بکشید و از استراحت تان لذت ببرید. یک وضعیت آشفته و گیج کننده در منزل باعث می شود که دل تان هوای یک مکان آرام و آسوده را بکند، اما ممکن است وقتی این مکان به شما داده شد احساس کسالت کنید. به خاطر داشته باشید که دلیلی برای درست کردن ماجراهای جدید وجود ندارد. همه چیز بستگی به رفتار و رویکرد شما دارد؛ آرامش را در درون خودتان پیدا کنید تا حتی در میان آشفتگی ها نیز بتوانید آرامش داشته باشید.

 

 

بهمن
امروز ممکن است یک پیشرفت غیر منتظره ی فکری داشته باشید. ممکن است یک چیز تازه ای را از یک دوست نزدیک فرابگیرید که به شما کمک می کند تا بفهمید که دیگران چه قدر به مشارکت و همکاری شما اهمیت می دهند. اما به جای این که دست از کار بکشید و سرمست از تعریف و تمجیدها گردید، بهتر است خودتان را برای گام بعدی آماده کنید. این که مشتاقانه به دنبال بلند پروازی های خود هستید تحسین برانگیز است، اما اول کمی زمان بگذارید تا از دست آوردهای گذشته لذت ببرید.

 

 

اسفند
دنیای واقعی ممکن است خیلی مورد توجه تان نباشد، زیرا سرگرم خیالات تان هستید. خوشبختانه رویاپردازی های تان ممکن است به یک سفر معنوی تبدیل شود، البته اگر حاضر باشید تا از متعلقات و وابستگی های مادی دست بکشید. اما ممکن است که مشکلات مالی شما را از سرزمین خیالات به دنیای واقعی پایین بکشند. به تعهدات تان عمل کنید تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن رویاپردازی های تان را دنبال کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.