اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

دانلود خلاصه و نتیجه بازی بارسلونا و سویا در سوپرکاپ اروپا 2015 ( دانلود فیلم جشن قهرمانی بارسلونا در سوپر کاپ اروپا )

بارسلونا ۵-۴ سویا / قهرمانی در سوپرکاپ با طعم هیجان
بارسلونا-5-4-سویا-قهرمانی-در-سوپرکاپ-با-طعم-هیجان

بارسلونا در یک بازی تماشایی، با گل پدرو، چهارمین جام را در سال ۲۰۱۵ کسب کند. 

 

بارسلونا در سوپرکاپ اروپا با حساب ۵-۴ در یک مسابقه هیجانی موفق شد سویا را شکست دهد تا انریکه و تیمش چهارمین جام را در سال ۲۰۱۵  بدست آورند.

دو تیم سویا و بارسلونا به عنوان قهرمان دو جام معتبر رقابت های باشگاهی اروپایی، سه شنبه شب از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران با قضاوت کالم اسکاتلندی در ورزشگاه بوریس پایچادزه تفلیس گرجستان به مصاف هم رفتند.

بارسلونا، به جز نیمار، اکثر بازیکنان اصلی خود را در ترکیب داشت و نکته مهم در ترکیب این تیم، قرار گرفتن رافینیا به جای پدرو در ترکیب اصلی بود. در سمت مقابل نیز سویا با ترکیب بازی های اخیر دوستانه خود به میدان رفت.

بازی در ۱۵ دقیقه ابتدایی فوق العاده آغاز شد، سه ضربه ایستگاهی و سه گل، حاصل تلاش دو تیم در یک ربع آغازین بود.

ابتدا بانگا در دقیقه سوم، شوک اول را به بارسا وارد کرد، ضربه ایستگاهی زیبای او، بازی را به نفع سویا کرد. اما ۴ دقیقه بعد، دقیقاً اتفاق برعکس رخ داد. ضربه آزاد مسی به گوشه دروازه رفت و بازی ۱-۱ شد.

هنرنمایی فوق ستاره آرژانتینی هشت دقیقه بعد تکرار شد و باز هم گل دیگری را از روی ضربه آزاد شاهد بودیم. ضربه آزاد مسی این بار از فاصله ای دورتر با برخورد به تیر دروازه باز هم دروازه سویا را گشود، تا بارسلونا خیلی زود بازی را به نفع خود کند.

فشار بارسلونا در ادامه نیمه اول نیز ادامه داشت و بعد از مردود شدن گل سوارز به دلیل آفساید و از دست رفتن چند فرصت، رافینیا در دقیقه ۴۴ از فاصله ای نزدیک با پاس سوارز، گل سوم را وارد دروازه سویا کرد تا بازی ۳-۱ شود.

با شروع نیمه دوم، همچنان بارسلونا، یکه تاز میدان مسابقه بود، فشار این تیم روی دروازه سویا ادامه داشت تا اینکه سوارز بالاخره به گل رسید، اشتباه بازیکنان سویا در یک سوم زمین خود، توپ را به بوسکتس رساند، او سوارز را صاحب توپ کرد، و بغل پای مهاجم اروگوئه ای در دقیقه ۵۲، بازی را ۴-۱ کرد.

اما در حالی که همگان بازی را تمام شده می دانستند و حتی به یاد پیروزی ۵-۱ فصل قبل بارسا افتاده بودند، یاران امری از دقیقه ۵۷، استارت کاری غیرممکن را زدند.

در دقیقه ۵۷ ابتدا ریس موفق شد اختلاف را کم کند، او با پاس ویتولو در چند قدمی دروازه بازی را ۴-۲ کرد.

فشار سویا که بازی را کاملاً در دست گرفته بود از جناحین ادامه داشت و ضعف آلوز و متیو در سمت راست و چپ مشهود بود، در دقیقه ۷۲ خطای متیو، سویا را صاحب پنالتی کرد و گامیرو اختلاف را به حداقل رساند.

ضعف بارسا در دفاع لحظه به لحظه مشهودتر میشد تا این که انریکه دست به تعویض زد و بارترا وارد زمین شد، در سمت مقابل، نیز ایموبیله وارد زمین شد، دو تعویضی که زمینه ساز مستقیم به ثبت رسیدن گل تساوی شدند. پاس ایموبیله در دهانه دروازه به کونوپلیانکا رسید و این بازیکن در دقیقه ۸۱، کار غیرممکن را به سرانجام رساند.

سویا بازی را ۴-۴ کرد و کار به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت های اضافه، بازی متعادل تر شد تا اینکه باز هم یک ضربه آزاد و یک تعویض جریان بازی را تغییر داد.

ضربه آزاد مسی به دیوار دفاعی برخورد کرد، توپ بعدی توس بتو مهار شد و پدرو که چند دقیقه قبل به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود، در دقیقه ۱۱۵ گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند، شاید آخرین گل او با پیراهن بارسلونا که ارزشی دوچندان پیدا کرد.

در ۵ دقیقه پایانی، سویا به دو موقعیت خوب رسید، ولی آنها بدشانس بودند تا امری و تیمش با وجود شایستگی فراوان و ارائه یک نمایش تحسین برانگیز مسابقه سوپرکاپ را همچون سال قبل از دست بدهند.

بارسلونا اگرچه به زحمت، ولی در نهایت به چهارمین قهرمانی در سال ۲۰۱۵ دست یافت.

 

دانلود خلاصه بازی بارسلونا ۵-۴ سویا

 

دانلود جشن قهرمانی بارسلونا در سوپر کاپ اروپا

 

گزارش تصویری - قهرمانی بارسلونا در چهارمین جام سال ۲۰۱۵


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.