اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال
اخبار فوتبال |  آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

اخبار فوتبال | آشپزی | مد لباس و رنگ مو |نتایج زنده | لیگ برتر

نتایج زنده ، نتایج لیگ برتر ، اخبار ورزشی ، اخبار فوتبال ، اخبار والیبال ، پخش زنده فوتبال ، پخش مستقیم فوتبال

جدول کامل بازیهای مقدماتی جام جهانی 2018 : بررسی بازیهای روز دوم مقدماتی جام‌جهانی در آسیا


در هفته دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018، تیم های ایران و ژاپن در مقابل حریفان خود متوقف شدند و استرالیا و کره جنوبی و امارات نیز به سختی از پس حریفان خود برآمدند.


  روز گذشته هفته دوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در قاره آسیا دنبال شد و باز هم بزرگان این قاره در مقابل حریفان، روز سختی را داشتند.

گروه A - شگفتی فلسطینی

فلسطینی ها که در اولین بازی خود نیز فراتر از حد انتظار ظاهر شدند و بازی خود را با اختلاف یک گل به عربستان مدعی واگذار کرده بودند در دومین دیدار خود به مصاف مالزی رفتند و مشترکا به همراه چینی ها، پرگل ترین پیروزی هفته را رقم زدند. فلسطینی ها با 6 گل توانستند حریف خود را در هم بکوبند.
  
دیگر بازی این گروه بین تیم های امارات و تیمورشرقی برگزار شد که در این بازی اماراتی که لقب تیم سوم جام ملت های آسیا را یدک می کشیدند به سختی توانستند با تنها گل ستاره این روزهای خود یعنی عبدالرحمن، در مقابل این حریف گمنام به پیروزی برسند. عربستانی ها، از این گروه، هفته دوم مسابقات را به استراحت پرداختند.

در حال حاضر فلسطینی ها با تفاضل گل بهتر و البته یک بازی بیشتر، تیم اول این گروه محسوب می شوند و عربستان و امارات نیز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

گروه B – استرالیای کم رمق

استرالیایی ها که پس از استراحت در اولین هفته بازی ها، به مصاف قرقیزستانی ها رفته بودند، توانستند به یک پیروزی سخت دست پیدا کنند، سریعترین و دیرترین گل بازی های این هفته بازی ها نیز در این بازی به ثمر رسید، استرالیایی ها در دقیقه دوم توسط جدیناک و قرقیزستانی ها در دقیقه 2+90 توسط بایماتوف، سریعترین و دیرترین گل مسابقات این هفته را به ثمر رساندند.

در دومین بازی این گروه نیز، تاجیکستانی ها در خانه خود، میزبان بنگلادش و به سختی و با گل دقیقه 88 خود توانستند این بازی را به تساوی بکشانند. اردن تنها تیم این گروه بود که هفته دوم بازی ها را به استراحت گذراند.

در حال حاضر اردنی ها با یک بازی کمتر در صدر این گروه هستند، قرقیزستان با دو بازی و استرالیا نیز با یک بازی و سه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

گروه C – سمبه پرزور چینی ها با تنها هت تریک هفته

چینی ها که در هفته اول به استراحت پرداختند، در اولین بازی خود یکی از پگل ترین بازی های هفته را رقم زدند و با 6 گل بوتانی ها را در خانه خودشان درهم شکستند، ژو یانگ، بازیکن این تیم تنها بازیکنی بود در این هفته توانست هت تریک کند و سه گل از شش گل چینی ها را به ثمر برساند. بوتانی ها نیز پس از 7 گلی که در بازی اول دریافت کرده بودند، با این 6 گل هواداران خود را امیدوار کردند تا دربازی بعدی تعداد گل کمتری را دریافت کنند.

هنگ کنگی ها نیز دومین بازی پیاپی خود را به دست آوردند و با پیروزی دو بر صفر در مقابل مالدیو، با شش امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند. قطری ها تیم بدون بازی این هفته در این گروه بودند. در حال حاضر در این گروه و پس از هنگ کنگ، چینی ها و قطری ها با یک بازی و سه امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه D – صدرنشینی گوام در حضور ایران

یکی دیگر از شگفتی های این مسابقات، صدرنشینی گوام که روزگاری از ایران 19 گل دریافت کرده بود است، آنها در دومین بازی خود و در هندی ها توانستند دو بر یک به پیروزی برسند و با شش امتیاز در صدر جدول حضور داشته باشند، در دومین بازی نیز ایرانی ها در حالی در داش آغوز به مصاف ترکمنستان رفتند که اغلب فوتبالدوستان ایرانی انتظار یک پیروزی پرگل را داشتند اما این اتفاق نیفتاد و علیرغم موقعیت های فراوانی که بازیکنان ایرانی داشتند در نهایت بازی با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید تا ایران با یک بازی، پس از عمان سه امتیازی که این هفته را به استراحت گذراند در رده سوم این گروه قرار گیرد.


گروه E – توقف ژاپن در مقابل صدرنشین گمنام

شگفتی این گروه نیز، در بازی حساس تیم مدعی اتفاق افتاد، ژاپنی پس از استراحت در هفته اول، میزبان سنگاپوری بود که بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، البته ژاپنی ها در این بازی نتوانستند از پس حریف شان بربیایند و در نهایت نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل، نتواستند به دست بیاورند.

افغانستانی ها نیز در این هفته توانستند به اولین پیروزی خود دست پیدا کنند، آنها توانستند با گل دقیقه 88 خود، کامبوج را از پیش رو بردارند و سه امتیازی شوند، در این گروه فعلا سنگاپوری ها با دو بازی و چهار امتیاز در رده اول و سوریه با یک بازی و افغانستان با دوبازی و سه امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

گروه F – این گروه عجیب و غریب

گروه ششم مسابقات را می توان عجیب ترین گروه این رقابت ها دانست چرا که دومین بازی نیز در این گروه لغو شد، همانطور که در هفته اول این بازی ها، دیدار تیم های تایوان و اندونزی لغو شده بود در این هفته نیز بازی تیم های اندونزی و عراق لغو شد تا بازی های این گروه، کمترین تعداد را در بین گروه های دیگر داشته باشد.

تایلندی ها با پیروزی در دومین بازی خود و با دو گلی که در نیمه اول در برابر تایوانی ها به ثمر رساندند، 6 امتیازی شدند و در صدر این گروه قرار گرفتند و باقی تیم های حاضر، بدون امتیاز هستند، به غیر از تایلندی ها که دو بازی را انجام دادند، ویتنام و تایوان با یک بازی و اندونزی و عراق بدون انجام بازی تیم های دیگر این گروه هستند.

گروه G – استارت کره ای ها با صدرنشینی

کره جنوبی پس از استراحت در هفته اول بازی ها، اولین بازی خود را در میانمار برگزار کردند و توانستند با دو گل در مقابل حریف ضعیف خود به پیروزی برسند و بالاتر از تیم های دیگر در صدر جدول تکیه کنند. در دیگر بازی این گروه نیز، لبنانی ها در لائوس به مصاف این تیم رفتند و توانستند با دو گل به برتری برسند. کویت تنها تیمی بود که این هفته به میدان نرفت.

پس از کره جنوبی، لبنان با دو بازی و سه امتیاز و کویت با یک بازی سه امتیاز، در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

گروه H - شگفتی فییلیپینی‌ها با موتور ایرانی

فیلیپینی ها نیز مانند تیم های شگفتی ساز دیگر حاضر در رقابت ها، توانستند طور دیگری خود را نشان دهند و در دومین بازی پیاپی نیز به پیروزی برسند، جالب اینجاست که بازهم میثاق بهادران، بازیکن ایرانی الاصل فیلیپینی ها برای این تیم گلزنی کرد و نقش موثری در 6 امتیازی شدن این تیم داشت، کره شمالی نیز باز هم در این بازی به پیروزی رسید و آنها نیز 6 امتیازی شدند. جالب اینجاست که کره ای در پیروزی چهار بر دو کره ای ها در مقابل ازبکستان، آنها هر چهار گل خود را در نیمه اول به ثمر رساندند و ازبکستانی ها نیز دو گل خود را در نیمه دوم به ثمر رساندند.


در حال حاضر و در این گروه، کره شمالی و فیلیپین با 6 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند و سه تیم بحرین، ازبکستان و یمن نیز بدون امتیاز در ده های دیگر این گروه قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
-- دوشنبه 1 تیر 1394 ساعت 15:41 http://nogrehnews.blogsky.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.